ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΠΡΑΣΙΝΙΖΩ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ"
Ι΄ Δημόσιο Νηπιαγωγείο Πάφου « Ευαγόρας Παλληκαρίδης»
Ο χώρος που επιδιώξαμε να πρασινίσουμε είναι 170 τετραγωνικά.Στόχος του σχολείου μας με την συμμετοχή μας στο Πρόγραμμα Πρασινίζω είναι η φυσική σκίαση σε χώρους του σχολείου με έντονη ηλιοφάνεια και η μείωση της ζέστης στις τάξεις γιατί το κτίριο αποτελείται από λυόμενες αίθουσες και δεν υπάρχει θερμομόνωση. Φυσική σκίαση χρειάζεται και στην αυλή που παίζουν τα παιδιά γι αυτό θα γίνει φύτευση μεγάλων δέντρων.
Θέλουμε επίσης να δημιουργήσουμε βοτανόκηπους και άλλους χώρους πρασίνου που θα αξιοποιηθούν περισσότερο από τα παιδιά έτσι ώστε να εξυπηρετούν πολλαπλούς στόχους της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.(Δημιουργία σταθερού χώρου λαχανόκηπου,διάδρομοι που να διαχωρίζουν τα φυτά,πινακίδες με τα ονόματα των φυτών, Μερική κάλυψη περίφραξης με αναρριχητικά φυτά,παγκάκια και τραπεζάκια ξύλινα για υπαίθρια τάξη ώστε να κάθονται τα παιδάκια κοντά στο πράσινο,δημιουργία συντριβανιού με ανακύκλωση νερού,παρατήρηση στην λιμνούλα υδρόβιων φυτών και την χρήση ηλεκτρισμού από ηλιακή ενέργεια.
Δείτε τις δράσεις μας στην επίσημη σελίδα του Προγράμματος: